Постаті:
Маша (Марiлiна)
Эта прекрасная дама ходила вокруг да около Студии с тех пор, как встретилась с анонсом американских балов, и пришла наконец на занятия, как только нашелся кавалер...
Читати далі
 Каталог танців 
   Інші бальні танці : Pas de grâce


Головна

Обличчя Студії

Заняття

Події

Бібліотека

Друзі і колеги

"XIX" Digest

~ Каталог танців ~

Галерея

Форум

FaceBook

VK

Контакт:
Оксана:
(Літеня)
+380 50 5751002

Юлія:
(Мінако)
+380 93 1512280

Тетяна:
+380 63 2034817

Інші бальні танці : Pas de grâce



Варіанти назви: Па де ґрас

Танець належить до: кін. 19ст.



Схема танцю:

Вихідне положення: партнери стають в пари, обличчям по лінії танцю, К тримає правою рукою ліву руку Д, вільні руки в навчальному положенні, голова кожного повернена одне до одного.

Варіант вихідного положення: партнери стають в пари, обличчям по лінії танцю, К лівою рукою тримає ліву руку Д, ребром правої руки підтримує Д під лопатку.

музичний розмір 4/4

Такт 1
"раз" - крок вбік праворуч правою ногою
"дві" - ліва нога підставляється ззаду у ІІІ позицію, невелике plіe
"три" - ще 1 крок правою ногою убік
"чотири" - ліва нога виводиться вперед на носок в ІV позицію (через І позицію). Голови повернені одне до одного.

Такт 2 повторення першого такту з лівої ноги вліво

Такт 3
"раз-три" - три кроки вперед, починаючи з правої ноги
"чотири" - ліва нога виводиться вперед на носок в ІV позицію

Такт 4
"раз-три" - три кроки вперед, починаючи з лівої ноги
"чотири" - поворот одне до одного, ноги в ІІІ позиції (права нога перед). Кавалер спиною, дама обличчям до центра кола. З'єднані руки відведені убік на рівні ІІ позиції.

Такт 5 Т1, всі йдуть праворуч, руки роз'єднуються. Наприкінці руху голова повернені одне до одного.

Такт 6 Т2, ліворуч.

Такти 7-8
Повторення рухів 3-4-го тактів, але партнери подають одне одному праву руку, піднімаючи їх у ІІІ позицію, і рухаються по маленькому колу, обходячи одне одного за г.с. На "раз", "два", "три" погляди під руку одне на одного, на "чотири" голови повертається убік витягнутої вперед лівої ноги. Наприкінці восьмого такту партнери зупиняються у вихідному положенні, і танець можна повторити.

Варіант 1:
Такт 6
"раз" - приставити ліву ногу до правої
"два" - винесли праву ногу вперед на носок у ІV позицію
"три" - приставити праву ногу до лівої
"чотири" - винести ліву ногу вперед у ІV позицію

При цьому сьомий такт починається не з правої, а з лівої ноги.
На рахунок "чотири" восьмого такту кавалер довертає даму до вихідної позиції так, що дама обертається на місці за г.с.
У такий спосіб відбувається зміна партнерів

Варіант 2:
Такт 8
Дама прямує до кавалера, що йде попереду, і подає йому ліву руку. Відповідно кавалер приймає руку дами попередньої пари і, розвертаючись спиною, виводить даму у вихідне положення.








Хореограф: Є. Іванов

Автор опису: І.А. Вороніна

Джерела вивчення: И.А. Воронина. Историко-бытовой танец: Учеб. Пособие. – М.: Искусство, 1980. 18-20с.

Увійти:
логін/рєстрація
та пароль

учасники

Каталог танців


Вальси
Польки
Ранні контрданси
Контраданси Довгого ХІХ
Контраданси США
Контраданси вальсові
Кадрилі
Лендлери
Мазурки
Шотландські контрданси
Інші народні танці
Інші бальні танці



Всі Інші бальні танці


Figures of the Cotillon.
Pas de grâce
Tennesse Wig Walk
Tустеп
Московський менует

©В.Первунинський; © Olexiy Machekhin