Постаті:
Лінда
Много лет назад, посмотрев экранизацию романа Джейн Остин "Гордость и Предубеждение", Линда сделала неутешительный вывод, что мистеры Дарси бывают только в фильмах...
Читати далі
 Форум 
   


~ Головна ~

Обличчя Студії

Випускники

Заняття

Події

Бібліотека

"XIX" Digest

Каталог танців

Галерея

Форум

FaceBook

Instagram

YouTube

Костюмерна

Контакт:
Оксана:
(Літеня)
+380 50 5751002

Юлія:
(Мінако)
+380 93 1512280

Тетяна:
+380 63 2034817
Початок Відповісти Статистика Пошук Опитування   Користувачі
Зараз на сайті:
Гостей - 1; Зареєстрованих - 0

Найбільша кількість відвідувачів: 11
[22 Лют 2024 21:39:58]:Гостей - 11 / Зареєстрованих - 0
Форум olddance.org Внутрішні обговорення La Rêverie
. 1 . 2 . 3 . >>

Организация, подготовка и проведение балов

Автор Повідомлення
Minako

Дата 2 Бер 2009 17:53:26

Все больше и больше членов нашей студии пробуют себя в роли организатора или соорганизатора бала или исторического пикника (а также других танцевальных мероприятий). Хотелось бы в этой ветке обсуждать вопросы, связанный непосредственно с организационными вопросами, делиться опытом, искать новые решения старых проблем.

Для вводного ознакомления предлагаю почитать данную статью и, при желании, обсудить ее:
Организация, подготовка и проведение балов (СибКон 2006)
http://mysterya.green.tsu.ru/library_/seminar/bali_sibkon_06.html#4
Люда

Дата 3 Бер 2009 11:25:26

Да, статья хорошая, много дельного. Что предлагается обсуждать?


*
Minako

Дата 3 Бер 2009 12:51:04

Хотілося б, щоб питання виникали у тих, хто хотів би спробувати себе у організаторській роботі)
Ну, наприклад, я вважаю, що бал - це робота цілої команди. Звичайно, є 1 головний координатор, проте основні обов'язки слід розподіляти на інших. Наприклад за такими групами: 1)сюжетники та історики (ті, хто створює основний концепт балу, прописує ролі, квести, описує історичний період тощо, 2) шукачі музики (ті, хто підбирає музику та вишукує її у інтернеті), 3) декоратори (тут і так все зрозуміло), 4)кулінари (відповідальні за стіл), 5)реконструтори танців (ті, хто підбирють танці) та інші. Це приблизні групи "на вскидку", проте цю ідею можна відпрацьовувати.

Цікава думка про купівлю карне та методичок.

Цікава ідея з чайною кімнатою (хоча ми собі таке поки не можемо вибити, та можна ж пробувати)

Звичайно цікава ідея з герольдом і ведучим (що їх мажє бути двоє). А мій останній досвід на Валентина показав, що коли ведучих двоє, то їм обом набагато легше координувати бал.
Оголошувати тих, хто входить у зал, особливо на історичних та рольових іграх - теж непогана ідея.
Ваші думки?
Ще є ідея створення музичної бази студії, і усім разом її поповнювати. І розмістити її у мережі, щоб не носити один одному диски та флешки напередодні чергового балу.
Люда

Дата 4 Бер 2009 11:41:25

А що тут обговорювати?
Абстрактно я з усім згодна, правильно написано
А стосовно кожного окремого балу - своя специфіка, сполучення бажаного і можливого, ідеального і доречного... От про конкретні проекти думати і треба, обмінюватися досвідом перед балом, чи що... Але то вже залежить від бажання організаційної групи.


*
Minako

Дата 4 Бер 2009 13:38:19

Ну, як нема що обговорювати, то нехай ...
Як у когось із майбутніх організаторів виникнуть питання, то поговорити про них можна буде тут.
А також за бажанням ділимося досвідом, даємо поради.
Harold

Дата 20 Груд 2009 23:35:43

Мої кометарі щодо організації і проведення Балу-Маскараду:

У безперечні плюси цього балу можна занести тему і концепцію. По всій роботі орг. групи було видно що організатори «в темі» і розуміють що орблять: відчувалося володіння матеріалом і бажання реалізувати своє наперед сформоване бачення події.

Паперове оформлення зали побачив на цьому балі вперше і мені особисто ідея видалася вдалою. Якщо можна і далі не дуже дорого використовувати ресурс створення паперових декорацій, було б чудово і на наступному балі побудувати інтер'єр таким чином. В ідеалі — приховувати пластик і вентиляційні шахти на стінах, а не більш-менш пристойні двері.

По рольовій частині нічого не можу сказати, бо вся гра пройшла повз мене.

Поліграфію і банери балу теж в плюси. Сподобалось оформлення і наповнення бальної методички.

Окремо зупинюсь на музиці, оскільки допомагав із цим блоком.
Ідея повністю замінити весь музичний супровід на твори Штраусів була насправді хорошою, але втілити її на 100% майже нереально з кількох причин:
1. По-перше, для цього довелося б адаптувати кадрилі. Їх у Штраусів кілька десятків і Лансьє ще можна б було нарізати. Значно складніше це було б зробити з Вар'єте парізьєн і Вірджинським рілом.
2. Коли Штрауси писали свої розкішні вальси, вони і гадки не мали, що коли-небудь люди вальсуватимуть за суворими схемами по 16-24-32 такти. Відповідно, у них просто немає таких вальсів. На 24 такти взагалі нічого не адаптується. Деякі можна спробувати адаптувати на 32. Як приклад - Життя художника (зауважте, і там, навіть в порізаній версії не рівно 32-32...32). Інші приклади - фігурні вальси Фабіо під нарізки Штраусів. Але в них виразно чутно стики фрагментів. Це уже, строго кажучи, не вальси Штраусів, а варіації на тему.
Ще складніше таку постановку задачі пояснити оркестру, якому треба переробляти партитури. Оркестр наче старався, але з цим конкретним завданням не впорався. Зібрати їх і прослухати мені не вдалося і тому довелося повірити на слово. Але оркестр це взагалі окрема історія.
Неокрема історія - фігурні вальси. Мені здається, ми їх уже переїли і практикувати на балах їх треба поменше, залишаючи більше часу вільному вальсуванню і котільонам.

Недоліками підготовки музичної частини цього балу стали:
1. Відсутність фонової музики. Я не нагадав, ніхто більше не подумав і в результаті обходились тим, що було під рукою.
2. Зовсім недоречна музика у номері театру гера Фалька. Вальс, мені здається, було зовсім нескладно узгодити з опереточним репертуаром, якщо ми вже грали у оперету.
3. Вальси Фабіо на музику Штраусів теж вирішили переставити на інші мелодії. Як на мене, це було уже зайвим.

Щодо організації. У нас уже стає доброю традицією, коли люди дізнаються, що на них розраховують у веденні якоїсь частини балу, безпосередньо перед заходом або на ньому. Цього разу так сталось з котільонами (знову з котільонами). Ситуацію вирішили, але наперед організаторам варто заздалегідь узгоджувати плани зі своїми жертвами.

На наступний бал, який буде значно закриноліненішим, (якщо він планується у цьому приміщенні) варто було б обговорити можливість перевдягання дам у підвальному гардеробі. Зберігати речі і перевдягатися після балу можна і зверху, а от перед початком в жіночій особливо тісно і час піджимає.
Ще, я пригадую, реверійці колись на бали приносили праску. Дуже корисний і незаслужено забутий атрибут наших балів.

Наповнення балу.
На цьому заході, як і на більшості наших балів (фактично всіх без винятку) низька насиченість подій. Тобто учасникам балу традиційно доводиться розважати одне одного самотужки. Проте на це без домашніх заготовок здатні далеко не всі, а хто здатен — розігріваються зазвичай уже під кінець заходу.
Це не камінь в чийсь город, а просто тема для подальших роздумів. Треба спробувати організувати локації, на яких гостям балу було б можна тимчасово зупиниту свою увагу. І це не повинно відволікати від загальної лінії заходу - танців, РГ (якщо є) і т.ін. Як самі прості приклади: диван/куток пліток, рулетка із розіграшем ставок лише між танців (я знаю що це незаконно). Майже напевно такі утворення вимагатимуть людських ресурсів і це теж складне питання, хоча не думаю що нерозв'язне.

Останніє — геометрія зали.
Нам треба навчитись використовувати площу раціонально. Відгороджуємо буфет і виносимо діджея — чудово. Ще треба не забувати про місця для сидіння/стояння/відпочинку, щоб вони не заважали танцювати, були упорядковані (бодай на початок балу) і не були при цьому важкодоступними для запрошеннь. Якщо б у цій залі (ледве не написав — «нашій») були колони чи сцена, було б значно простіше, але їх нема. І тому розділити простір глядачів і танцорів дуже складно. Грати в шаради чи фанти - ще складніше, бо глядачі не розуміють, коли вони глядачі, а коли на паркеті просто хтось тусується. Якщо б я знав як це зробити, неодмінно розповів би.

Начебто все. Самим балом цілком задоволений. Він вийшов не просто дуже хорошим, а одним з найкращих новорічних балів Студії, за що дуже дякую організаторам.

P.S. Від себе ще додам, що я особисто продовжую активно виступати проти травесті на наших балах (без крайньої потреби у введенні такої ролі). І оскільки така практика існує, буду тепер для себе наперед уточнювати у організаторів плани перед кожним балом.


.
Linda

Дата 21 Груд 2009 00:23:24

По поводу последнего пункта - травести - хотелось бы высказаться.
Женщины-травести на балах бывают двух видов:
1. Женщина, исполняющая роль кавалера.
2. Женщина, исполняющая роль персонажа-женщины, исполняющей по игровым причинам роль кавалера.

Разница принципиальна. Если против первого случая аргументы понятны, то второй случай вполне может вписываться в концепцию того или иного бала (если это допускает материал и организаторы).

В моем случае, например, был именно вариант номер 2: Розалинда переоделась в костюм Альфреда (который сидел в тюрьме вместо её мужа), чтобы разузнать что-нибудь про отношения Генриха и Эммы, собаки жены Шульца.
В случае с опереттами травестия вполне преемлема, поскольку есть прецеденты. В той же "Летучей Мыши", как нам известно благодаря вечеру культуры, не только Фальк переодевается в летучую мышь, но и граф Орловский оказывается женщиной. В постановках эту роль часто исполняют женщины.

На мой взгляд, если такие случаи редки и обоснованы, то почему бы нет? Для 19 века (и не только) вообще характерна травестия, это не современное изобретение. А мы жеж такие матерые реконструкторы


Пошли мне боже хорошего танцора! И убери его с глаз моих, как только танец кончится!
(Шекспир "Много шума из ничего")
Harold

Дата 21 Груд 2009 00:31:23

Останній пункт — особисті мої бажання і переконання, для яких я маю свої підстави. Цілком можливо, і сам висуватиму травесті роль на майбутньому пікніку, але лише якщо вона там буде конче необхідна.
Разом з тим, не бачу сенсу вводити якісь правила і обмеження щодо цього для Студії - організатори самі в праві вирішувати чи потрібні їм такі персонажі на кожному конкретному балі. Так само як я можу вирішувати в кожному окремому випадку, чи дійсно тема для мене настільки цікава, щоб іти на бал з травесті.

На цей бал пішов би.


.
Linda

Дата 21 Груд 2009 09:09:56 Виправив: Linda

И еще по этому вопросу:
Цитата. Harold::
На наступний бал, який буде значно закриноліненішим, (якщо він планується у цьому приміщенні) варто було б обговорити можливість перевдягання дам у підвальному гардеробі. Зберігати речі і перевдягатися після балу можна і зверху, а от перед початком в жіночій особливо тісно і час піджимає.

Ты имеешь в виду Холмса (он вроде бы не кринолинный будет) или бал с чехами (он с кринолинами, но еще не скоро)?
В любом случае, переодеваться в этой коморке отвратительно и до, и после бала. В субботу перед балом и в перерыве я переодевалась внизу под неодобрительным взором вахтерши, и это было куда приятнее, хотя и там всё занято, вещи деть некуда, потому что идут занятия в других залах. Но хотя бы места больше.
На этот вопрос, если мы будем танцевать там же, надо будет обязательно обратить внимание на эту проблему, потому что это невыносимо. После бала туда вообще не зайти - ведь тогда все переодеваются одновременно. По моему мнению, это один из двух самых больших недостатков этого зала.


Пошли мне боже хорошего танцора! И убери его с глаз моих, как только танец кончится!
(Шекспир "Много шума из ничего")
Minako

Дата 22 Груд 2009 15:09:21

Ще кілька моментів від мене:
1) Знову чудово спрацював флірт квітів! А оформлення від Юлі було надзвичайним. Порадували і нові вирази, які зробили гру-флірт набагато цікавішою і багатшою)))

2) Знову ми бачимо сумну тенденцію - великий відсоток людей, не знаючи схеми, стають у танець. Особисто я бачу вирішення цієї проблеми у більшій кількості повторень танців до балу. Як не вистачає занять студії - группі організаторів знімати окремо залу і тренувати людей. Або ж зменшити программу балу, або ж робити більший проміжок між заходами, щоб краще засвоювати ці схеми. Або... або...
Вже другий сезон поспіль ця проблема не зникає....шкода.
Anny_Rua

Дата 22 Груд 2009 15:18:04

Цитата. Minako:
группі організаторів знімати окремо залу і тренувати людей.

только возникает вопрос: а за чьи деньги это делать?


главная злыдня форума
*модератор*
Minako

Дата 22 Груд 2009 15:37:02

Этот вопрос будут решать организаторы каждого отдельного мероприятия. Весной-летом есть Ракушка. Зимой-осенью можна просто учитывать эту проблему и пытаться ее решать доступными средствами...
Люда

Дата 22 Груд 2009 16:58:25

А еще есть классный вариант: не приглашать гостей и делать закрытые мероприятия "для избранных". Тоггда точно никто из начинающих не проскользнет. Вот только неувязочка: тогда либо самим придется помещение оплачивать, что выйдет значительно дороже, либо все в сад (ракушку, Переплутье, проч...)


*
Minako

Дата 22 Груд 2009 17:18:16

Мой анализ проблемы:
У нас есть некий "конфликт поколений". Все, кто занимаются более 2-3 лет в студии уже имеют определенный багаж танцев за спиной. Знают они и многие сложные танцы, по этому им хочется больше нового и сложного (сама такая).
С другой стороны новички. Их в этом году много, почти половина. Им сложно даже то, что в методичке отмечают одной звездой. Некоторые за осень так и не взяли в полной мере технику вальса и польки. Но им тоже хочется танцевать на балу, веселиться, а не стоять под стеночной и изображать wallflower.
Как ее решать:
Мы уже начинали распределять танцы по уровням сложности (кажется на Пушкинском балу), но потом перестали. Можна эту практику продолжить.
Еще появилась такая идея: можна в форму заявки добавить такие пункты а) какие танцы из программы вы знаете, б) ваше фото в костюме.
В других коллективах и у мастерских групп на ролевых играх это уже давно принято. Так можна избежать присутствия нетанцующих кавалеров, или по крайней мере знать их колличество. А также точно знать, что костюма, не подходящего по дресскоду, не будет. И не прийдется выганять людей с мероприятия....
Ест еще идеи. Список еще дополню позже.
Люда

Дата 22 Груд 2009 17:22:54

Minako Просто замечательные идеи, К.О. обзавидовался бы... Остается только маленький нюансик, который я озвучивала: при отсеве людей где в реалияїх нашего общества набирать народ, чтоб, оплачивать нормальный зал и порочее?


*
Ellina

Дата 22 Груд 2009 20:33:03

Цитата. Harold:
рулетка із розіграшем ставок лише між танців (я знаю що це незаконно)


Мне до сих пор жалко, что наш крупье то ли заболел, то ли куда-то делся. Кстати розыгрыш каких-нибудь звезд или танцев был бы вполне законным, хотя я не юрист конечно

Рулетку, которая так и не была задействована, Тара брала у своей знакомой, конечно это был детский вариант советских времен с невинным названием "Карусель", но в принципе от настоящей ничем, кроме размера, вроде бы не отличалась. Хорошо было бы все же когда-то сыграть
Ellina

Дата 22 Груд 2009 20:37:56

Цитата. Minako::
Еще появилась такая идея: можна в форму заявки добавить такие пункты а) какие танцы из программы вы знаете, б) ваше фото в костюме


Как показывает практика, народ не любит писать заявки, и уж тем более прикреплять к ним что-то, за редким исключением. Многим мы звонили по поводу отличительных черт чуть ли не накануне раздачи вводных. Это не в коей мере не упрек, это просто опыт

Если кавалером или дам, которые еще несовершенны в танцах, не пускать на балы, то они совершенства никогда не достигнут, тем более, что занятие, станцовки и бал все же очень отличны по возможности сосредоточиться на схеме.
Selket

Дата 22 Груд 2009 23:19:39

Цитата. Ellina:
Если кавалером или дам, которые еще несовершенны в танцах, не пускать на балы...

Я вот как-то не могу отследить: а почему их вдруг решили не пускать на балы? От куда такая бредовая идея?
По моему Минако предлагает вполне разумный вариант (который может помочь не только новичкам)- отмечать звездочками уровень сложности танца в методичках и/или карне.

Цитата. Люда:
при отсеве людей где в реалиях нашего общества набирать народ, чтоб, оплачивать нормальный зал и порочее?

Каком отсеве? Я что-то наверное упустила в разговоре.
Ты предлагаешь устраивать перед балом экзамен на знание схем? Или это имелся ввиду отсев из рядов студийцев тех, кто не способен к танцам или недостаточно упорно относится к занятиям?
Люда

Дата 22 Груд 2009 23:53:38 Виправив: Люда

Цитата. Minako::
в форму заявки добавить такие пункты а) какие танцы из программы вы знаете, б) ваше фото в костюме.

А иначе зачем вводить эти пункты в заявках? Для красоты? то есть спросить, и мало/нетанцующие люди сразу научатся? Это и называется отсев... Или я чего-то не понимаю. И экзамен я не предлагаю устраивать, а просто выношу предложение организаторам народного праздника, реализовать свое же предложение "доступными средствами", чтоб в итоге в зале оказались только люди, со схемами (от меня пожелание - и техникой) знакомые.

Да, и неужели вы думаете, что народ, становясь в каре на балу, не знает, что кадриль - танец сложный? А три звездочки в методичке, которую читают далеко не все (спросите мнение Элли) отвратят людей от подобного способа получить свою долю удовольствия? Убедите меня в этом, пожалуйста


*
Kit

Дата 23 Груд 2009 00:00:17 Виправив: Kit

А еще стоит вспомнить о том, какое количество людей, забивших на занятия, схемы, возможно, и знали когда-то, но вполне успешно забыли. Но они же "крутые танцоры", разве их испугают какие-то три звездочки.
(Давайте будем честными, экс-старшая группа лажает не хуже и не меньше новичков. И то, что они лажают не технику, а фигуры, ничего не меняет)
. 1 . 2 . 3 . >>

Ваша відповідь

                  Відмінити

Перед відправленням "нелатинського" тексту перевірте кодування броузера!
» Логін » Пароль
 

Нове на сайті
olddance.org
Сезон 2020-2021 в розділі Події
Оновлено: 21.01.2021
Літні заняття в розділі Події
Оновлено: 25.06.2020
Вихід з карантину в розділі Події
Оновлено: 01.06.2020
День безчасся в розділі Події
Оновлено: 11.01.2020
Салон "Венские сплетни" в розділі Події
Оновлено: 11.01.2020
14 декабря -В ожидании Филеаса Фогга в розділі Події
Оновлено: 23.11.2019
Заняття у новому сезоні в розділі Події
Оновлено: 29.08.2019
Юля (Ледi Мiдлтон) в розділі Обличчя Студії
Оновлено: 15.08.2019

Час завантаження сторінки (сек.): 0.056


© Olexiy Machekhin