Постаті:
Оксана
Оксана за короткое время прошла в нашей Студии путь от стеснительного новичка до преподавателя младшей группы...
Читати далі
 Форум 
   


~ Головна ~

Обличчя Студії

Випускники

Заняття

Події

Бібліотека

"XIX" Digest

Каталог танців

Галерея

Форум

FaceBook

Instagram

YouTube

Костюмерна

Контакт:
Оксана:
(Літеня)
+380 50 5751002

Юлія:
(Мінако)
+380 93 1512280

Тетяна:
+380 63 2034817
Початок Відповісти Статистика Реєстрація Пошук Опитування   Користувачі
Зараз на сайті:
Гостей - 6; Зареєстрованих - 0

Найбільша кількість відвідувачів: 18
[14 Серп 2020 02:41:26]:Гостей - 18 / Зареєстрованих - 0
Форум olddance.org Наші проекти

Костюмований бал - підготовка

Автор Повідомлення
Harold

Дата 23 Жовт 2005 15:01:23

Перша зустріч активістів відбулась в суботу. Пробували згадувати 19 ст, виходило мляво. Бракує музики і матеріалів. Наступна зусчтріч в наступну суботу, сподіваюсь до того часу позгадувать те, що не вдалося в минулу.

Вочевидь завтра я їду у відрядження до п`ятниці (дай Бог). Підготовка Балу залишається на цей час у руках Люди, Тейри і Генріха. Я буду доступним на мобільному (Люда має), проте по вуха у роботі. Попереду Львів і Рівне, вважайте що пішов на Захід.

В разі чого, домашній Люди на першій сторінці сайту клубу http://pereplut.net


.
Harold

Дата 27 Лист 2005 15:00:41

Закінчились танцкласи з 19 століття і окреслилась кількість гостей балу. Як і очікувалось, їх буде 30-40 із приблизно рівною кількістю кавалерів і дам.
У зв`язку з чим вдалось вирахувати організаційний внесок. Він складе 10 гривень. Для тих, кому буде важко внести цю суму, є можливість відробити - допомогти підготувати і прибрати залу.

Починаємо готувати запрошення, отримати які можна буле 17 і 18 грудня під час підсумкових танцкласів.


.
Hanso

Дата 25 Груд 2005 14:10:42

Леди и джентельмены, как впечатление? У меня только одно: Хорошо, но ма-ало...
Лю, Гарольд, спасибо огромное! Это было офигенно!!
Harold

Дата 26 Груд 2005 17:28:47

Доля організатора балу докорінно відрізняється від долі учасника лише в одному нюансі - коли наступного після балу ранку прокидається гість, він пригадує ті моменти, що йому припали до смаку у минулому заході, при цьому намагаючись забути все те, що йому не сподобалось.
Організаторам прокидатися важче. Якщо вони збираються і надалі давати бали і при цьому сподіваються на їх популярність, то в пам`яті необхідно відновлювати все без винятку, ще й наголошуючи на кожній дрібній помилці, аби в подальшому її не забути і уникнути. Відповідно і відчуття при згадці про вчорашнє межують між надзвичайним емоційним піднесенням від пережитої події та різкими докорами сумління, відсторонити які не маєш права.
Проте, оскільки носити в собі злість на власні вчинки не тільки неприємно, але й шкідливо, зазвичай у таких випадках проводиться робота над помилками з тим, щоб докладно проговорити проблемні питання і залишити їх не у пам`яті, а на папері, котрий, як відомо, усе стерпить.
Чим і займемось. Колективне обговорення заходу, вочевидь, відбудеться пізніше.

Почнемо з самого початку - навіщо це все було задумано і проведено.
Як і було викладено у Вступному слові, головна мета проекту - спільний приємний відпочинок. Нам насправді кортіло організувати невеличке домашнє танцювальне свято, яке принесе задоволення кожному учаснику, в тому числі і нам. Із цим завданням, здається, впоратися нам вдалося. За винятком дрібних деталей які, на мою думку, загальної картини зіпсувати так і не зуміли.
Другорядних цілей було кілька. Перше - це спробувати свої сили і набути особистого досвіду в організації світських заходів серед представників ігрового руху. У нас за плечима був досвід проведення Свята весняного рівнодення у 2003, проте це був останній на нинішній час наш досвід організації взагалі чого-небудь, а за такий проміжок часу могло змінитися чимало. Воно і змінилося:
- по-перше, в Києві нарешті з`явилася певна кількість людей яких в Росії називають "бальниками". Тобто зацікавлених у вивченні історичного танцю і участі у тих чи інших танцювальних заходах. І це дуже приємно.
- серед означених осіб, як виявляється, навіть в межах однієї студії\клубу інформація поширюється дуже ускладнено. Над цим варто працювати задля загальної користі.
- по-третє, в ігровому русі деякі особистості почали красти. Це дуже неприємно і додає певних незручностей всім іншим.

Друга другорядна ціль - створення зацікавлення у наших друзів і знайомих старовинним танцем. Ця ціль винятково корислива, бо в разі її досягнення і розвитку, нам не доведеться їздити в інші міста і країни за вивченням нових для нас танців, бо за наявності певного контингенту зацікавлених осіб, можна буде запрошувати викладачів до нас, що зекономить певні кошти кожному.

Третя другорядна ціль - розширення кола друзів.

Зараз, на перший після балу день, мені важко судити про те, чи досягли ми всього, чого сподівалися, проте результати неодмінно дадуть про себе знати протягом кількох тижнів.
З метою розібрались, переходимо до суті справи.
Оскільки від початку було обумовлено що ховати голову в пісок організаторам не личить, опис балу може бути схожим на самокатування.
Сам бал відбувся не зовсім так, як я сподівався:

1. Головне - зала не зовсім підходила для проведення подібного свята. Нажаль це правда. Але на той момент кращої зали ми знайти не змогли. Більше того, була ймовірність що стіни так і не встигнуть дофарбувати. Власне, їх дофарбувати не встигли, натомість заляпали паркет. Процес пошуку і підготовки зали супроводжували постійні ускладнення через несподівані потрапляння в лікарню то мене то Аяна і, як наслідок, непорозуміння із власниками приміщення. Оздоблювати залу таких розмірів за нинішніми цінами не є дешевим задоволенням і тому довелося дякувати за те, що є. Відповідно, на даний момент ми вже шукаємо залу кращу і дещо більшу. У цьому нам дуже допоможуть і матеріали, відзняті учора.

2. Практика жорстких вимог до танцювального репертуару учасників виправдала себе лише частково. З одного боку танцювали всі і глядачів на балі не було хіба за винятком власників приміщення. Також приємно було відзначити цілком задовільне вміння всіх гостей танцювати той чи інший танець, що не могло не відзначитись на атмосфері балу. З іншого боку, гості не встигали перепочити і просто поспілкуватися. Другий мінус - коли всі стають до танцю, для такої кількості гостей зала такого розміру вже стає малою. Третій мінус - збільшення кількості гостей передбачає великі незручності у їх підготовці і на певній межі стає взагаліі неможливим. Перший аспект цілком мене влаштовує, оскільки я був і залишаюсь противником споживацього ставлення; другий дозволяє задерти носа і запевнити що на нашому балі гості танцювали значно краще ніж на Імператорському балі в Москові, судячи з відеоматеріалів; інші три - ні, бо бал передбачає не тільки танці, проте й спілкування, а спілкування, в свою чергу, вимагає певної аудиторії. Таку ситуацію може бути змінено коли в залі будуть присутні представники різних танцювальних спільнот із, відповідно, різним репертуаром, коли частину програми протанцьовує одна частина аудиторії інша частина відпочиває, спілкується, їсть і п`є, дивиться на нові для себе танці. Досягти такого співвідношення, коли в залі глядачів абсолютна меншість а всі інші або танцюють або відпочиваючи шукають задоволення у спілкуванні, можна, наприклад, піднявши ціну на вхідний квиток і надавши знижки груповим попереднім заявкам. Можливо, можна і по іншому - це питання вимагає додаткового вивчення.

3. Паузи між танцями не були заповнені музикою. Це очевидний брак досвіду.

4. Фотографії не вийшли через погане освітлення. Спишемо це на залу.

5. Ініціатива з вигадуванням собі персонажа не виправдала себе через брак часу для спілкування і відсутність додаткових стимулюючих важелів. Як і було заявлено, персонажі були внесені із тим, щоб допомогти відсторонитись від буденності. Як результат - відсторонитись від буденності допомогли танці, а необхідність триматися в ролі навіть спричиняла власникам певний дискомфорт. Я прошу вибачити нам цю задумку тих, кому вона додала неприємних вражень.

6. Зміна схем танцювання деяких танців протягом танцкласів внесла деяку мішанину на балу. Особливо це було видно у контрдансах. Тут також наклалась моя відсутність на підсумкових заняттях. Але мушу зауважити що ця проблема не нова і зараз серед учасників асоціації історичного танцю ведеться робота щодо стандартизації відомих танців. Ми просимо вибачити нам цю плутанину і сподіваємося в подальшому її уникнути.

7. Додало деякої непевності відсутність розробленого для балу етикету. Проте на разі ми не готові, на жаль, викласти несуперечливу систему стосунків на наших балах. Сподіваємося із вивченням досвіду інших балів а також набуттям власного, заповнити цю дірку.

Негативні аспекти у мене закінчилися. Проте якщо хтось зможе їх додати, то я прошу не соромитись і сміливо дописувати в цю тему, в іншому випадку ми не зможемо взяти їх до уваги при організації наступного балу.

Позитивних вражень від балу безліч, проте зупинюся тільки на кількох:

1. Ура! Ура! Нам це вдалося! І це найголовніше - впевненість у власних силах і досвід є безцінним здобутком.

2. Такого казкового вечора в моєму житті не було ніколи, я можу це впевнено стверджувати. Нині мені дозволяється без якихось фантазій уявляти і розповідати як п`янить вальс, наскільки може зблизити незнайомих людей один лишень танець, як багато можна сказати без слів... Словом, згадувати і розписувати казку, розглядати світлини і пригадувати приємні моменти, мріяти про наступні бали, запрошувати ту чи іншу знайому тепер мені даму заздалегідь...

3. Ура! Ура! Нам це вдалося!


.

Ваша відповідь

                  Відмінити

Перед відправленням "нелатинського" тексту перевірте кодування броузера!
» Логін » Пароль
 

Нове на сайті
olddance.org
Літні заняття в розділі Події
Оновлено: 25.06.2020
Вихід з карантину в розділі Події
Оновлено: 01.06.2020
День безчасся в розділі Події
Оновлено: 11.01.2020
Салон "Венские сплетни" в розділі Події
Оновлено: 11.01.2020
14 декабря -В ожидании Филеаса Фогга в розділі Події
Оновлено: 23.11.2019
Заняття у новому сезоні в розділі Події
Оновлено: 29.08.2019
Юля (Ледi Мiдлтон) в розділі Обличчя Студії
Оновлено: 15.08.2019
Іто і Ельвіра в розділі Обличчя Студії
Оновлено: 15.07.2019

Час завантаження сторінки (сек.): 0.023


© Olexiy Machekhin