Постаті:
Ксюша
В школе тренер по бальным танцам сказал Ксюше, что танцевать она не будет никогда. С этим заблуждением она прожила почти всю сознательную жизнь...
Читати далі
 Форум 
   


~ Головна ~

Обличчя Студії

Випускники

Заняття

Події

Бібліотека

"XIX" Digest

Каталог танців

Галерея

Форум

FaceBook

Instagram

YouTube

Костюмерна

Контакт:
Оксана:
(Літеня)
+380 50 5751002

Юлія:
(Мінако)
+380 93 1512280

Тетяна:
+380 63 2034817
Початок Відповісти Статистика Реєстрація Пошук Опитування   Користувачі
Зараз на сайті:
Гостей - 4; Зареєстрованих - 0

Найбільша кількість відвідувачів: 45
[2 Лист 2020 11:27:02]:Гостей - 45 / Зареєстрованих - 0
Форум olddance.org Наші проекти
<< . 1 . 2 . 3 .

Vintage Dance Exchange - I (2016)

Автор Повідомлення
Фьялар

Дата 29 Лют 2016 22:44:36

Танці середньовіччя (XIII–XIV ст.)
(For English version, please see below)

Як відомо, перші записи танцювальних схем датуються 15-м сторіччям, і це, переважно, танці придворні, досить складні для виконання. Все, що ми маємо до цього періоду — зображення, згадки у літературі та ноти. Насправді, не так вже й мало — для тих, хто бажає танцювати.

На цьому майстер-класі ми поговоримо про ланцюгові та колові танці 13-14 сторіч та розберемо нові реконструкції по мелодіям зі старовинного манускрипту, відомого під назвою Harley978. Ці старовинні мелодії стали темою для доповіді на 2-й Міжнародній конференції з питань реконструкції європейських історичних танців XIII – XX ст.

Майстер-клас проводить Скорнякова Наталя, керівник студії старовинного танцю «Джойссанс».
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Танцы средневековья (XIII–XIV вв).

Как известно, первые записи танцевальніх схем датируются 15-м веком и, в основном, это танцы придворные, довольно сложные в исполнении. Всё, чем мы располагаем до этого периода – изображения, упоминания в литературе и ноты. На самом деле, не так уж и мало – для желающих танцевать.

На данном мастер-классе мы поговорим о цепочечных и круговых танцах 13-14 веков и разберём новые реконструкции по мелодиям из старинного манускрипта Harley978. Эти старинные мелодии стали темой для доклада на 2-й Международной конференции по вопросам реконструкции европейских исторических танцев XIII – XX вв.

Мастер-класс проведет Скорнякова Наталья, руководитель студии старинного танца «Джойссанс».
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Dances of the Medieval age (XIII–XIV centuries)

As known, first descriptions of dance patterns are dated back to XV century, and these are mostly court dances, which are rather complex to perform. All that we have for earlier periods is limited to pictures, mentions in literature, and notes. However, this information is not that scarce as it may seem — at least for those who wish to dance.

During this workshop, we will talk about chain and round dances of XIII–XIV centuries, and learn new reconstructions that were conducted on melodies from the ancient manuscript Harley978. A report on these melodies was presented on the 2-nd International Conference on Reconstruction of European Historical Dances of XIII–XX centuries.

The workshop is to be held by Natalia Skorniakova, head of the “Joyssance” Historical Dance Studio.
Фьялар

Дата 1 Бер 2016 16:32:45

Незвичні танці 1910-х років (матчиш, хезітейшн-вальс, галф-н-галф)
(For English version, please see below)

Майстерклас з трьох уроків
Матчиш, або "бразильське танго", це повільніший танець, схожий на тустеп, з характерним набором незвичних позицій і підтримок. У хезітейшн-вальс та галф-н-галф використовують різні комбінації кроків і пауз, щоб танцювати як під дуже швидку вальсову музику так і під музику на 5/4. Під час першого заняття ми будемо вивчати основні кроки, а на другому і третьому, розширимо репертуар варіацій для кожного танцю та приділимо особливу увагу імпровізаційним технікам і навичкам ведення-слідування.

Складність: легкий-середній рівень; вимагається попередній досвід парних танців, особливо корисними будуть навички ванстепу і тустепу
Взуття: на низьких підборах (для дам)
Майстер-клас проведе Сьюзан де Гуардіола
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Необычные танцы 1910 годов (матчиш, хезитейшн-вальс, халф-н-халф)

Мастеркласс из трех уроков
Матчиш, или "бразильское танго", это медленный танец, похожий на тустеп, с характерным набором необычных позиций и поддержек. В хезитейшн-вальс и халф-н-халф используют различные комбинации шагов и пауз, чтобы танцевать как под очень быструю вальсовую музыку так и под музыку на 5/4. Во время первого занятия мы будем изучать основные шаги, а на втором и третьем, расширим репертуар вариаций для каждого танца и уделим особое внимание импровизационным техникам и навыкам ведения-следования.

Сложность: легкий средний уровень; требуется предварительный опыт парных танцев, особенно полезными будут навыки уанстепа и тустепа
Обувь: на низком каблуке (для дам)
Мастер-класс проведет Сьюзан де Гуардиола
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Unusual 1910s Dances: Maxixe, Hesitation Waltz, Half & Half
Three-class sequence

The maxixe, or "Brazilian tango", is a slower, swaying two-step with a characteristic set of unusual holds and positions. The hesitation waltz and half & half use combinations of steps and pauses to dance both to very fast waltz music and to music in 5/4 time. In the first class we will learn basic steps for each dance, and during the second and third, we will develop a repertoire of variations for each dance with a focus on improvisational technique and lead/follow skills.

Difficulty: novice-intermediate; previous couple dance experience required; one-step and two-step especially useful

Shoes: low heels (ladies)
Class will be held by Susan de Guardiola
Фьялар

Дата 2 Бер 2016 17:47:05

Італійський танець XVI ст
(For English version, please see below)

Щоб вважатися освіченою людиною у XVI сторіччі, кавалер (та й дама теж) повинен був (або повинна була) вправно фехтувати, полювати, скакати на коні, декламувати вірші, грати на музичних інструментах… і, звичайно ж, танцювати! Зверніть увагу, про вміння читати-писати ані слова!

Пропонуємо підвищити рівень своєї освіченості шляхом вивчення чудового італійського танцю доби Ренесансу Caccia d'Amore — Полювання Кохання.

Майстер-клас проведе викладач студії старовинного танцю “Джойссанс” Самойлова Влада.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Чтобы прослыть образованным в XVI веке, кавалер (да и дама тоже) должен был (или должна была) умело фехтовать, охотиться, скакать на лошади, декламировать стихи, играть на музыкальных инструментах… и конечно, танцевать! Заметьте, про читать–писать ни слова !))

Предлагаем повысить свой уровень образования, выучив замечательный итальянский ренессансный танец Caccia d'Amore – Охота Любви или Любовная Охота.

Мастер-класс проведет преподаватель студии старинного танца «Джойссанс» Самойлова Влада
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

To pass for an educated person a XVI century gentleman (and a lady too) should have been skilled in fencing, hunting, riding a horse, reciting poems, playing musical instruments... and, of course, dancing! Note, not a single word about reading or writing!))

We offer to raise your level of education by learning a great Italian Renaissance dance Caccia d'Amore - Love Hunt.

The workshop will be held by Vlada Samoilova, trainer of the Historical Dance Studio “Joyssance”.
Фьялар

Дата 2 Бер 2016 19:07:39 Виправив: Фьялар

Самое время рассказать про еще одну изюминку нашего фестиваля: бальный зал!

Под свою крышу Вас готов принять «Пряничный домик» — он же особняк Либермана, стоящий в самом сердце Киева, на Банковой 2. Это роскошное здание в стиле неоренессанс привлекательно как своим внешним видом, так и интерьерами. Представьте, что один из богатейших киевских купцов и сахарозаводчиков, господин Симха Либерман, пригласил вас на к себе на бал и вы сможете воочию увидеть - и потанцевать - в просторных залах с лепными потолками, хрустальными люстрами, в окружении мрамора и зеркал, на фоне утонченных изразцовых печей, каждая из которых декорирована в своем уникальном стиле. Дамы - ваши изящные ножки будут парить над инкрустированным паркетом. Кавалеры – в нашем распоряжении будет несколько помещений, куда Вы сможете отвести свою даму: столовая (там можно будет отдохнуть от танцев, освежиться напитками и действительно перекусить — оргкомитет обеспечит легкий фуршет), будуар (только для дам!.. хотя, возможно, и для кавалеров найдется уголок), приемная хозяина дома (она же холл второго этажа, место для отдыха и фотосессий) и, собственно, бальный зал.

Тонкая резьба, искусная лепка, позолота, мрамор, инкрустации – все это сделало дом Либермана одним их роскошнейших особняков того времени. Приходите, не упустите свой шанс прикоснуться к истории Киева в прямом смысле этого слова.

Холл


Лестница


Столовая


Бальный зал


P.S. Увидеть больше фотографий интерьеров особняка Либермана и прочитать про историю этого здания можно по ссылкам:
http://yarokuznetsov.livejournal.com/96930.html
http://www.jewukr.org/observer/jo22_41/p0801_r.html
Статья про особняк на Википедии
http://zametkin.kiev.ua/dom-libermana/
Фьялар

Дата 3 Бер 2016 03:00:57

Дорогие друзья!

До нашего события остаются считанные дни, и мы спешим сообщить вам некоторые важные технические детали относительно залов, в которых мы будем заниматься и проводить вечеринки.

* В залах для мастер-классов (Терещенковская 13) 5 марта, в субботу, с 8.00 начнется регистрация – вы уже сможете получить ваши информационные пакеты и браслеты участников, которые будут служить вашими пропусками на мастер-классы, лекции и вечеринки согласно оплаченному вами пассу. Первый мастер-класс начнется в 10.00. Если вы прибываете на VDE не в первый день, то получить ваш браслет и информпакет вы сможете в холле перед лекционным залом в музее Шевченко.

* Оба зала для занятий – смежные. Чтобы попасть в раздевалку, нужно будет пройти через оба. Очень просим вас соблюдать тишину и не привлекать внимания, проходя через залы во время занятий.

* В каморке перед входом в залы на всем протяжении VDE будет работать чайная Twisted Tea – здесь вы сможете выпить чаю и немного перекусить. Также на время занятий оргкомитет обеспечит вас водой – к сожалению, в лекционном зале такой возможности не будет, поэтому на теоретический блок берите воду с собой.

* В пабе «Сундук», где состоится народная вечеринка, будет небольшая каморка для переодевания, но ее может не хватить на всех. Поэтому, если есть возможность, переоденьтесь заранее и набросьте сверху костюма верхнюю одежду. Во время вечеринки мы просим вас сделать хотя бы небольшой заказ по меню паба – пива / сидра / чая будет достаточно, также при желании вы можете там поужинать.

* В зале для ампирного салона (Новопечерский переулок, 18) у нас не будет возможности организовать воду и буфет, поэтому питье и перекус, если нужно, берите с собой. Раздевалки там имеются.

* На афтепати в ресторане «Босалей» будет возможность переодеться, но также желателен хотя бы небольшой заказ по меню заведения.

* Что касается бального зала, то у нас есть сразу несколько технических замечаний:
- Администрация предоставила нам помещение для переодевания, однако это всего одна комната. Оргкомитет попробует разграничить пространство комнаты для переодевания ширмами, однако, если у вас, кавалеры, будет возможность частично переодеться в тренировочных залах и сократить время переодевания в особняке, вы очень облегчите жизнь и процесс переодевания дамам.
- Бальный зал при всей своей красоте имеет ограниченную вместимость. По нашим оценкам, в зале поместится одновременно до 40 человек или 4 каре на кадриль. Мы постараемся максимально освободить зал от стульев и прочей мебели, так что отдыхать от танцев придется в соседних помещениях.
- В связи с предыдущим пунктом просьба ко всем, и кавалерам в особенности, помнить, что потанцевать захотят все, и не злоупотреблять временем на паркете. Помните, что каждая дама хочет протанцевать хотя бы один тур вальса, и подарите им такую возможность!
- С другой стороны, кавалерам рекомендуется следить за общей заполненностью залы, и не увлекать свою даму танцевать, если зал уже переполнен танцующими парами. Дождитесь, когда один-два кавалера уведут своих дам отдыхать, и тогда включайтесь в танец.
- В случае схемных танцев, и особенно кадрилей, пары, которые заранее условились между собой и быстро встали в сет либо образовали каре, будут иметь в глазах распорядителя бальной залы безусловный приоритет. Распорядитель бальной залы имеет право попросить неполные сеты/каре покинуть бальный зал, если они долго не могут собрать достаточное количество пар.
- Хотим обратить внимание, наш бал ограничен по времени (всего 4 часа на 3 отделения), и потому убедительно просим всех свести к минимуму любые возможные задержки. Сговаривайтесь о составе сетов и каре заранее, приглашайте дам заблаговременно, не забывайте про свои ангажементы и не заставляйте себя ждать. Тем самым вы значительно повысите шансы получить максимум удовольствия от бала для себя и для других гостей.
- Напоминаем всем о необходимости соблюдать бальный этикет и в точности исполнять просьбы и распоряжения распорядителя бальной залы. Его задача сделать бал для всех гостей максимально приятным, а ваша — максимально ему в этом содействовать.
- Также подчеркиваем необходимость бережно обращаться с мебелью и отделкой помещений. В столовой следует быть максимально аккуратными, не рассыпать еду и не разливать напитки, не портить мебель и наряды других участников бала. Отдельная просьба: не выносить еду и напитки за пределы столовой и не оставлять бокалы в самых неожиданных местах (на подоконниках, каминных полках, стульях и так далее).
Фьялар

Дата 3 Бер 2016 13:26:38

Подвійна кадриль місіс Гендерсон
(For English version, please see below)

Френсіс Хендерсон була рідкісним екземпляром для Лондона середини ХІХ століття: жінка вчитель і автор танців . Ця кадриль — її спеціальна адаптація французької кадрилі, щоб залучити в більшості фігур відразу максимальну кількість танцюристів . Її танцюють на вишуканих кроках, з вкрапленнями галопу і шассе.

Складність: легкий рівень
Взуття: з пласкою підошвою
Майстер-клас проведе Сьюзан де Гуардіола
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Двойная кадриль миссис Хендерсон

Фрэнсис Хендерсон была редким экземпляром для Лондона середины XIX века: женщина учитель и автор танцев. Эта кадриль — ее специальная адаптация французской кадрили, призванная задействовать в большинстве фигур сразу максимальное количество танцоров. Ее танцуют на изысканных шагах, с вкраплениями галопа и шассе.

Сложность: легкий уровень
Обувь: с плоской подошвой
Мастер-класс проведет Сьюзан де Гуардиола
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Mrs. Henderson's Double Quadrille

Frances Henderson was a rarity: a famous female dance teacher and author in mid-XIX London. This quadrille is her special reworking of the French Quadrille to involve more dancers at once in most of the figures. It is done primarily with graceful walking steps, with intervals of galop and chassé steps.

Difficulty: Novice
Shoes: flat
Class will be held by Susan de Guardiola
Фьялар

Дата 3 Бер 2016 19:10:29

Дамы и господа, внимание, у нас небольшие изменения в расписании!

5 марта с 17:30 до 18:30 будет проходить мастер-класс Сьюзан де Гуардиола "Valse à Deux Temps" (вальс в два па), не требующий значительного танцевального опыта (т.е., можно приходить и совсем новичкам).

Мастер-класс Сьюзан де Гуардиола "Swedish dances" переносится на 6 марта, с 12:30 до 13:30.

Семинар Сьюзан де Гуардиола, запланированный на 15:30-16:30, будет посвящен реконструкции вальса в два па по литературным источникам.

Мастер-класс Марины Первой (КИТ Видлуння, Днепропетровск) "Традиционные танцы и хороводы восточных славян" снимается с программы в связи с болезнью преподавателя. В случае оперативного выздоровления мастер-класс будет проведен 7 или 8 марта в одно из свободных окон в расписании.

В случае, если изменения в расписании как-то повлияли на вашу возможность посетить наш фестиваль или не совместимы с приобретенным вами билетом, прошу написать об этом мне в личном сообщении. Уверен, мы найдем удовлетворительный для вас вариант.
Фьялар

Дата 3 Бер 2016 19:18:25

Методичка со схемами танцев для ампирного салона доступна для просмотра и скачивания по ссылке:
https://goo.gl/Pmg4ub

Вы можете освежить в памяти схемы и начать готовиться к салону. Оргкомитет обеспечит наличие нескольких методичек в зале, где будет проходить ампирный салон. Если вы считаете, что вам необходима личная методичка, у вас есть возможность скачать и распечатать себе одну или несколько копий.
Фьялар

Дата 3 Бер 2016 19:29:41

Дамы и господа, вашему вниманию предлагается

ПРОГРАММА БАЛА «КИЕВ ТРЕХ ЭПОХ»!

Как следует из названия, в бальной зале будут представлены танцы всех трех эпох XIX века: ампир, романтизм и модерн. Хозяева бала в промежутках между танцами расскажут вам маленькие секреты и большие скандалы из истории Киева в 19 веке.

1 отделение: ампир

1. Полонез
2. Mr. Beveridge's Maggot
3. Сотез / вальс с подбивками
4. Swedish dances
5. Брунсвик вальс
6. 1-я французская кадриль
7. Вальс Уилсона
8. Экосез
9. Котильон (мазурка)

2 отделение: середина века
1. Вальс
2. Контрданс (Soldier's Joy)
3. Полька-мазурка
4. Контрданс (Hull's Victory)
5. Mrs.Henderson's Double Quadrille
6. Контрданс (Speed the Plough)
7. Полька-редова
8. Контрданс (Gothic Dance)
9. Котильон - полька

3 отделение: модерн
1. Тустеп
2. Reel for Nine (Scottish)
3. Кадриль Жиродо
4. York
5. Контрданс (Virginia Reel)
6. Вальс
7. Ninepins
8. Racket
9. Котильон - вальс

В программе бала возможны небольшие изменения по ходу мероприятия.
Фьялар

Дата 4 Бер 2016 21:11:03

Стімпанкові танці
(For English version, please see below)

Зумисно зістарені танці власної хореографії Сьюзан для нео-вікторіанських балів! Рухи і схеми, популярні у XIX столітті, змішані і поєднані для танцювання під жваву музику гурту Abney Park.

Складність: легкий; бажаний досвід танцювання кадрилей або контрдансів
Взуття: будь-яке
Майстер-клас проведе Сьюзан де Гуардіола
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Стимпанковые танцы

Умышленно состаренные танцы собственной хореографии Сьюзан для нео-викторианских балов! Движения и схемы, популярные в XIX веке, смешанны и объединены для танцевания под живую музыку группы Abney Park.

Сложность: легкий; желателен опыт танцевания кадрилей или контрдансов
Обувь: любая
Мастер-класс проведет Сьюзан де Гуардиола
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Steampunk Dances

Deliberately anachronistic dances choreographed by Susan for neo-Victorian balls! Figures and patterns from the XIX century repertoire remixed and set to lively music by the band Abney Park.

Difficulty: novice; some quadrille or contredance experience helpful
Shoes: any
Class will be held by Susan de Guardiola
Фьялар

Дата 4 Бер 2016 21:20:35

Ведення у парі
(Sorry, English version not available)

Проблема взаємодії в парі відноситься до наступних випадків – або кавалер не веде даму, або дама тягне кавалера, або кавалер з дамою не відчувають рухів один одного. Задачею нашого майстер класу є покращити взаємодію в парі, незалежно від танцю. Планується більшість часу відвести на роботу в парах.

Майстер-клас проведуть Володимир Шинкаренко та Юлія Поліщук
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ведение в паре

Проблема взаимодействия в паре проявляется в следующи случаях - или кавалер не ведет даму, или дама тянет кавалера, или кавалер с дамой не чувствуют движений друг друга. Задача нашего мастер-класса состоит в улучшении взаимодействии в паре, независимо от танца. Планируется большинство времени отвести на работу в парах.

Мастер-класс проведут Владимир Шинкаренко и Юлия Полищук
Фьялар

Дата 4 Бер 2016 21:21:33

Нові танці 1880-х: йорк та рекет
(For English version, please see below)

Майстерклас з двох занять
Під час навчання ми розглянемо два нових великих парних танці, що виникли в 1880-і роки: рекет і йорк. Перше заняття буде охоплювати основні кроки та схеми обох танців; під час другого ми будемо вивчати їх варіації, в тому числі ведення-слідування в кількох послідовностях йорку і танцювання рекету в ритмі вальсу.

Складність: середній рівень; вже повинні знати польку-редову і галоп
Взуття: з пласкою підошвою або на низьких підборах (дами)
Майстер-клас проведе Сьюзан де Гуардіола
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Новые танцы 1880-х: йорк и рэкет

Мастеркласс на два занятия
Во время обучения мы рассмотрим два новых больших парных танца, возникших в 1880-е годы: рэкет и йорк. Первое занятие будет охватывать основные шаги и схемы обоих танцев; во время второго мы будем изучать их вариации, в том числе ведение-следование в нескольких последовательностях в йорке и танцевание рэкета в ритме вальса.

Сложность: средний уровень; уже должны знать польку-редову и галоп
Обувь: с плоской подошвой или на низком каблуке (дамы)
Мастер-класс проведет Сьюзан де Гуардиола
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Innovations of the 1880s: York and Racket
Two-class sequence

During this pair of classes we will examine two major new couple dances developed in the 1880s: the racket and the York. The first class will cover the basic steps and patterns of the two dances. In the second class we will look at variations, including leading and following several York sequences and dancing the racket in waltz time.

Difficulty: intermediate; should already know polka redowa and galop
Shoes: flat or low heels (ladies)
Class will be held by Susan de Guardiola
Фьялар

Дата 4 Бер 2016 21:22:14

Вивчення полькових танців 1840-1890 років
(For English version, please see below)

Польковий крок 1840-х років став основою для багатьох парних танців другої половини дев'ятнадцятого століття. Спочатку ми вивчимо Zulma L'Orientale середини століття, який поєднує в собі польку з галопом або хоп-вальсом. Потім ми розглянемо вальс в п'ять па, створений в Парижі в студії Целлариуса в 1840-х роках, і варіації, розроблені для нього в 1880-х і 1890-х.

Складність: середній рівень; вже повинні знати польку, польку-редову або польку-мазурку Взуття: з пласкою підошвою
Майстер-клас проведе Сьюзан де Гуардіола
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Полечный шаг 1840-х годов стал основой для многих парных танцев второй половины девятнадцатого века. Сначала мы изучим Zulma L'Orientale середины века, который сочетает в себе польку с галопом или хоп-вальсом. Затем мы рассмотрим вальс в пять па, созданный в Париже в студии Целлариуса в 1840-х годах, и вариации, разработанные для него в 1880-х и 1890-х.
Сложность: средний уровень; уже должны знать польку, польку-редову или польку-мазурку
Обувь: с плоской подошвой
Мастер-класс проведет Сьюзан де Гуардиола
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Exploring the Polka Family 1840s-1890s

The polka step of the 1840s was the basis for many variant couple dances during the second half of the nineteenth century. We will first study the mid-XIX century Zulma L'Orientale, which combines polka with galop or hop-waltz. We will then examine the five-step waltz created in the studio of Cellarius in 1840s Paris and the variations developed for it in the 1880s and 1890s.

Difficulty: intermediate; should already know polka, polka-redowa, or polka-mazurka
Shoes: flat
Class will be held by Susan de Guardiola
Фьялар

Дата 6 Бер 2016 01:05:22 Виправив: Фьялар

Дамы и господа, 6 марта регистрация будет работать с 10 часов до 18-30 по адресу ул. Терещенковская, 13. Те, кто идут только на ампирный салон, смогут также получить свои браслеты на входе в зал, в котором будет проходить эта вечеринка.
Фьялар

Дата 6 Трав 2016 17:02:06

Дамы и господа, в первую очередь, конечно же, дамы!

У нас хорошая новость для всех, с надеждой и нетерпением ожидавших иллюстрации к лекциям Марьяны Скуратовской aka Терн!
Мы получили эти материалы и готовы ими делиться!

Zip-архивы с иллюстрациями по каждому периоду скачивайте по ссылкам ниже.

1820-е гг. "Проказы моды":
https://drive.google.com/open?id=0B7zJrRa8PWTiejRTVjItUTBHWVU

1830-е гг. (бонус от щедрой души Терн!)
https://drive.google.com/open?id=0B7zJrRa8PWTiTVAwTkE0N0tvOFE

1870-1875 гг. Турнюр: явление первое.
https://drive.google.com/open?id=0B7zJrRa8PWTiQmVMSG0tX292RVk

1876-1880 гг. Исчезновение турнюра и как-бы-естественные формы.
https://drive.google.com/open?id=0B7zJrRa8PWTiUGlPZl81dVZsbXM

1880-е гг. Турнюр: явление второе.
Часть 1
https://drive.google.com/open?id=0B7zJrRa8PWTiUjZyR0FaaUVhT1U
Часть 2
https://drive.google.com/open?id=0B7zJrRa8PWTiX1dBTF9Ra21hNTQ

1900-1910-тые. Конец "Прекрасной эпохи".
Часть 1 (1898-1907)
https://drive.google.com/open?id=0B7zJrRa8PWTiNDhrdEpEN1NyYXc
Часть 2 (1908-1918)
https://drive.google.com/open?id=0B7zJrRa8PWTiU2wxMGxCSzkzNXc

"Золушка! Если у тебя нет платья..."
https://drive.google.com/open?id=0B7zJrRa8PWTiX0IzeFhWMmE2d0k
Фьялар

Дата 17 Черв 2016 20:58:14 Виправив: Фьялар

Про нас написали статью!

К сожалению, пресса не заинтересовалась этим материалом, ну что ж, опубликуем текст статьи на своих ресурсах. Дадим возможность гостям заглянуть одним глазком за кулисы фестиваля и узнать чуть больше о том, как он создавался.
_____________________________________________________________________________

ПОВЕРНЕННЯ У КАЗКУ МИНУЛОГО: ПЕРШИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ ІСТОРИЧНОГО ТАНЦЮ

5-8 березня у Києві відбувся безпрецедентний захід: перший всеукраїнський фестиваль історичного танцю Vintage Dance Exchange-2016. Охопивши танцювальну спільноту Києва, Харкова, Дніпропетровська, Одеси і навіть Криму, подія, однак, залишилась поза увагою більшості жителів столиці.

Що ж воно таке, ті історичні танці?

Середньостатистичний житель Києва з танцювальними заходами свого міста (окрім дискотек, звісно) не вельми знайомий. Можливо, десь краєм вуха чув про open air сальсу влітку біля Маріїнки або ж про хороводи в парку Київська Русь під час чергового святкування Масляної. Історичні ж танці залишаються для більшості доволі розмитою категорією, тому зараз спробуємо в них розібратись.

До історичних танців зазвичай відносять європейські (пізніше – й американські) народні танці та танці аристократії різних епох, починаючи від найдавніших згадок та записів, які можна реконструювати, та закінчуючи початком XX століття. Ірландщина та віденський вальс, слов’янські хороводи та контрданси XVIII століття, танго-салон та близька до балету техніка епохи ампіру (початок XIX століття) – усе це виступає предметом вивчення різноманітних шкіл, студій та клубів старовинного танцю, яких на території України налічується біля двох десятків.

Початково осередки зацікавленості історичними танцями склались у рамках субкультури рольовиків та реконструкторів, з часом, однак, відділившись у самостійні організації і створивши власний соціокультурний прошарок. Саме такий шлях пройшла, наприклад, студія старовинного танцю (ССТ) «La Rêverie» – одна з найсерйозніших організацій такого плану на території України. І саме вона виступила організатором першого всеукраїнського фестивалю історичного танцю Vintage Dance Exchange-2016.

VDE-2016: як усе починалось?

Як не дивно, зародження фестивалю також виявилось пов’язаним з рольовою спільнотою. Як розповідає головний організатор Олексій Кривенко, ідея з'явилась ще кілька років тому, коли він почав співпрацювати з рольовим конвентом «Чугункон» і брати участь у проведенні танцювального блоку. «Вже тоді стало помітно, що учасники у більшості своїй не зацікавлені у танцях, – ділиться Олексій. – Майстер-класи та інші заходи в рамках танцювального блоку відвідує невеликий відсоток людей (а практика подальших років показала, що це з року в рік одні й ті самі люди), а решті більш цікаві блок настільних ігор, семінари, презентації, концерти бардів, тобто що завгодно, крім танців. І вже десь у 2011-2012 роках виникла мрія: «Ех, треба б історичним танцюристам окремий майданчик для зустрічей, спілкування та обміну досвідом». Досвід подальших років лише підтвердив справедливість тезису "рольовики не танцюють" і трохи підкріпив мене у бажанні колись побачити в Україні окремий конвент чи фестиваль, присвячений саме історичному танцю і розрахований у першу чергу на людей, які ним цікавляться».

Мрія залишалась мрією аж до 2015 року: десятий, ювілейний, сезон «La Rêverie» врешті став тим останнім поштовхом для її втілення. Березневі вихідні виявились найбільш зручним варіантом, оскільки з практикою переносу робочого дня 7 березня люди отримали б можливість провести чотири дні у Києві, вивчити багато нового, потанцювати досхочу і перезнайомитись між собою. І хоч зайнятість у інших заходах, яких на 5-8 березня припадало немало, не дозволила приєднатись київським школам ірландських та шотландських танців, а також вінницьким танцювальним студіям, загалом фестиваль охопив усі регіони України, окрім Заходу.

Всього в Vintage Dance Exchange офіційно взяли участь десять колективів: ССТ «La Rêverie» і «Джойссанс» (Київ); ССТ «Eventail», ССТ «Альбіон» та студія історичних танців «AquaDeel» (Харків); клуб історичного танцю «Відлуння» і студія танцю «Авангард» (Дніпропетровськ); ССТ «Междумирье» та студія історичного танцю «Capre Diem» (Одеса); і, врешті, студія «Цветок Тавриды» (Ялта, АР Крим).

Що було у танцювальному меню, і хто його готував?

План VDE-2016 був інтенсивним: з 10 ранку до 6 вечора – майстер-класи та лекції, далі – вечірка, салон або бал, і так кожен день. Програми набралося стільки, що майстер-класи в результаті проводились паралельно у двох сусідніх залах. Прихисток танцюристам з усієї України дала студія сальси за адресою вул.Терещенківська 13, а лекції з історії костюму та реконструкції танців пройшли у одному з конференц-залів музею Тараса Шевченка.

В практичному блоці безумовним фаворитом серед новачків стали парні танці початку XX століття – танго-салон, чарльстон, фокстрот. Не вельми відставали від них і народні єврейські та французькі танці, а поціновувачі культури США XIX століття ледве вмістились у зал на майстер-класі з американських кондрдансів. Досвідчені танцюристи також мали змогу покращити свої навички: плеяда кращих українських викладачів приготувала асорті з контрдансів епохи Відродження, ампірної техніки та мазурки. А «шеф-кухарем» фестивалю стала Сьюзан де Гуардіола – запрошений танцмейстер з США, чиї майстер-класи в результаті зайняли мало не половину усієї програми фестивалю.

«Сьюзан де Гуардіола – одна з тих легких на підйом викладачів, які активно подорожують, і яких не треба довго умовляти, – розповідає Олексій Кривенко. – Мені достатньо було написати Сьюзан і запитати, чи цікаво було б їй відвідати наш фестиваль і що нам зі свого боку треба зробити, щоб її візит став можливим. Сьюзан дуже захопилася можливістю відвідати Київ: на початку 2010-х вона уже знайомилась із киянами на Фестивалі старовинного танцю у Санкт-Петербурзі, але в Україну ще жодного разу не приїжджала. Зацікавленість Сьюзан нашим фестивалем та можливістю побачити на власні очі Київ, про який вона стільки чула та читала у новинах за останні роки, чесно кажучи, дуже полегшила мені завдання, бо вона дуже активно допомагала розв'язати питання транспорту, пропонувала корисні ідеї та поради, щедро ділилась своїм досвідом щодо організації та проведення танцювальних фестивалів. Навряд чи вона прочитає це інтерв'ю, бо наразі не володіє українською, але я все ж таки хотів би підкреслити, що надзвичайно вдячний Сьюзан за її згоду приїхати, за допомогу порадами, за підтримку та за величезну кількість корисних знань, яку вона привезла до України».

Майстер-класи Сьюзан де Гуардіоли охопили період від початку XIX століття до початку XX, серед них були парні імпровізаційні танці, кілька кадрилей (схемний танець з чотирьох-п’яти фігур на чотири пари), способи ускладнення та урізноманітнення технік різних епох і навіть придумані самою Сьюзан стімпанк-танці. Завдяки неймовірному багажу знань, вродженому викладацькому таланту та природній відкритості Сьюзан (за час фестивалю вона встигла вивчити чимало нових російських і українських слів, а також залюбки спілкувалася з учасниками в перервах та на вечірках), навіть найвибагливіші танцюристи виходили з її занять задоволеними.

Де, в чому і, звісно ж, за які гроші?

Почнемо з останнього: варіантів квитків на VDE-2016 був майже десяток. Так, учасники могли оплатити відвідування одного дня або ж історичного блоку, усіх танцювальних вечорів, однієї вечірки, лише балу або окремих майстер-класів. Однак найбільш популярним виявився Full Pass – варіант «все включено»: значна кількість учасників – чи то порахувавши вигоду, чи то не бажаючи хоч якось обмежувати себе в виборі – обрала саме його.

Ціни росли з наближенням фестивалю: все той же Full Pass, який до кінця січня можна було купити за заохочувальною ціною 500 гривень (що при середній вартості одного півторагодинного заняття в більшості студій від 50 гривень дуже і дуже дешево), в перший день VDE-2016 коштував 900 гривень. «Ми просто намагалися впровадити загальний принцип "гуртом та наперед завжди дешевше", щоб стимулювати людей, по-перше, оплачувати участь заздалегідь, по-друге, брати комбіновані квитки, а не оплачувати кожен рух по території фестивалю окремо, – пояснює Олексій Кривенко. – Найбільше людей заявлялось та сплачувало за квитки, традиційно, у останні кілька днів перед черговим підвищенням ціни».

Кожна вечірка мала індивідуальне тематичне спрямування, яке вплинуло як на дрес-код, так і на вибір приміщення. Так, 5 березня паб «Сундук» на Прорізній гостинно прийняв у себе різношерстний натовп з українців, євреїв, італійців, французів, шотландців, поляків і навіть американських ковбоїв. Бажаючих було стільки, що не завжди для всіх вистачало місця на танцполі. Зал, в якому проходив ампірний салон наступного дня, особливою естетикою декору похвалитись не міг, проте мав, напевне, найбільшу танцювальну площу з усіх. За словами Олексія Кривенка, початково салон повинен був відбутись у іншому, більш відповідному початку XIX століття залі. «Але, на жаль, коли я домовлявся про приміщення для вечірок, мені стало відомо, що там зробили ремонт і встановили нерозбірну сцену, яка суттєво, десь на чверть, зменшила корисну площу зали. Тому довелось шукати інші варіанти, менш естетичні, але достатньо просторі», – розповідає організатор.

Афтепаті 8 березня, присвячене початку XX століття, відбулось у антуражному лаунж-кафе «Bosaley», де кращі кавалери і дами Нью-Йорку могли спробувати нові імпровізаційні техніки. А кульмінацією Vintage Dance Exchange-2016, безумовно, став Бал трьох епох. Для жителів і гостей Києва часів ампіру, середини століття та модерну відкрив свої двері чарівний Дім Письменника на Банковій, більш відомий як Пряниковий Будинок – мрія кожного другого реконструктора історичних танців. Витончені ампірні сукні, пишні криноліни та вишукані турнюри у дам, фраки та костюми-«трійки» у кавалерів, і все це під чарівну музику, приправлену бувальщинами та історіями Києва XIX сторіччя – сьомого березня зали Пряникового Будинку на один вечір повернулись у казку минулого.

І на завершення...

Перший всеукраїнський фестиваль історичного танцю Vintage Dance Exchange-2016 вдався – про це можна говорити з упевненістю. Початково розрахований максимум на п’ятдесят чоловік, в результаті він зібрав більше сотні з різних міст України. Надзвичайно задоволеними залишились як учасники – в соціальних мережах Facebook та Вконтакте уже на наступний день з’явились прохання повторити фестиваль, – так і самі організатори.

«Я дійсно радий, що тема взаємодії танцювальних колективів, студій та шкіл історичного танцю з різних міст України жива та актуальна, – зізнається Олексій Кривенко. – Бо я на власні очі бачу, який прогрес (і з точки зору індивідуальної майстерності, і з точки зору побудови міцної здорової спільноти) така взаємодія забезпечує спільноті джазових танців. І взагалі тема обміну інформацією, взаємодії, побудови горизонтальних рівноправних зв'язків мені куди ближча, ніж ідея сидіння кожного у своєму куточку над своїми індивідуальними надбаннями та скарбами, щоб хтось не поцупив».

Тому Vintage Dance Exchange-2017 – бути! Можливо, в трохи іншому форматі, можливо – в інші дати та в інших приміщеннях, з новими викладачами світового рівня – проте сама ідея заходу нікуди не зникне. «Я бачу зацікавленість людей, – підсумовує Олексій Кривенко, – я бачу їх бажання зустрічатись ще, а це означає, що через кілька місяців почне формуватись оргкомітет Vintage Dance Exchange-2017. І головне, щоб всі ті, хто доїхав цього разу, і ті, хто не зміг приєднатися до нас цього року, в майбутньому році знову зустрілися».

Автор статті — Христина Грицай
<< . 1 . 2 . 3 .

Ваша відповідь

                  Відмінити

Перед відправленням "нелатинського" тексту перевірте кодування броузера!
» Логін » Пароль
 

Нове на сайті
olddance.org
Літні заняття в розділі Події
Оновлено: 25.06.2020
Вихід з карантину в розділі Події
Оновлено: 01.06.2020
День безчасся в розділі Події
Оновлено: 11.01.2020
Салон "Венские сплетни" в розділі Події
Оновлено: 11.01.2020
14 декабря -В ожидании Филеаса Фогга в розділі Події
Оновлено: 23.11.2019
Заняття у новому сезоні в розділі Події
Оновлено: 29.08.2019
Юля (Ледi Мiдлтон) в розділі Обличчя Студії
Оновлено: 15.08.2019
Іто і Ельвіра в розділі Обличчя Студії
Оновлено: 15.07.2019

Час завантаження сторінки (сек.): 0.142


© Olexiy Machekhin